Tuesday, July 3, 2012

The comeback!

I'm back... in Polish! 


15 comments:

mucha said...

na stałe czy tylko wakacyjnie ?

Leni said...

NA STALE! a przynajmnie DO momentu gdy znajdzie mnie jakiś nowy przesladowca ;)

Anonymous said...

Żartujesz, jaki prześladowca? ; o Fajnie, że wróciłaś, brakowało mi przeglądania Twego bloga :)

Anonymous said...

Dopisek do poprzedniego komentarza: Wow, obejrzałam filmik i aż mnie ciarki przeszły. Dobrze, że nic poważnego się nie stało...

Pink Caster Sugar said...

Fajnie, że wróciłaś :)

Line said...

hvorfor polsk? liker bloggen din, men nå skjønner jeg ingenting :P

Linnéa said...

agreed

Anonymous said...

Ale się ucieszyłam jak zobaczyłam że dodałaś nowego posta:):) Świetny pomysł z dodawaniem filmików:)

Ida28 said...

Ønsker meg en videoblogg på norsk også. :-)

Anonymous said...

Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam, że w googlach wyświetlił się ponownie adres Twojego bloga. Uwielbiam do Ciebie zaglądać i kiedy zniknęłaś na te kilka miesięcy było mi po prostu smutno. Ok, mam nadzieję, że teraz poprzez moje tkliwe wyznania nie wpisuję się w profil nowego prześladowcy :) Super, że tu jesteś.
Pozdrawiam,
Ania

lilly said...

are you transvestite??

Leni said...

Yes, Lilly I am... I am actually Justin Timberlake and this blog is about my alter ego: Leni/Magdalena

Helene said...

this makes you even more gay

Anonymous said...

good to have you back

Marie said...

♥♥♥